Humanitas

Innovatieve oplossingen voor voorspelbare communicatiekosten

Humanitas werkt verspreid over 60 locaties. Van daaruit geven 1400 medewerkers en 18.000 vrijwilligers bijna 60.000 mensen per jaar een steuntje in de rug. Door trajecten te bieden met een duidelijk begin en einde, worden mensen die worstelen in de maatschappij daar weer volwaardig onderdeel van.

Uitdaging

Communicatie was niet het probleem bij Humanitas. Maar de ongestructureerde vorm ervan zorgde voor een behoorlijke overhead en bijbehorende hoge kosten. Voorspelbare kosten op een lager niveau werd één van de belangrijkste voorwaarden bij het kiezen voor een nieuwe oplossing.

Oplossing

De One-gedachte van Vodafone sloot goed aan op de wensen van Humanitas. Er kwam één oplossing waar alles in zat. Met flexibiliteit naar de toekomst, en volledige controle voor ICT. Zo weet Humanitas precies wat de kosten zijn en krijgt meer functionaliteit voor minder geld.

Resultaten

Flexibiliteit van One Net gaf Humanitas de mogelijkheid medewerkers met een laptop en 3G verbinding uit te rusten. Dit verbeterde de productiviteit aanzienlijk. Medewerkers komen nu ook zelf met oplossingen. Zo werd bespaard op communicatiekosten én geïnnoveerd binnen de dienstverlening.

Cases